![]() |
Země: Německo Žánr: melodic death metal / metalcore Datum vydání: 26.7.2013 Label: Napalm Records Hodnocení: 4/10 Odkazy:
|
Deadlock mi vždycky přišli jako taková divná kapela… i když, to není úplně to správné slovo… spíš špatná kapela. V době, kdy byl tento model na vrcholu a trendovou záležitostí, začali produkovat tu nejtuctovější kombinaci melodického death metalu a metalcoru, akorát typické melodicky odzpívané refrény nahradili ženským vokálem a do toho (a to se jim zase musí nechat) sem zkusili nějaký menší experiment… což na první pohled vypadá možná solidně a bylo by to samozřejmě i chvályhodné, kdyby ta kombinace v jejich podání nezněla tak debilně a ty rádoby experimenty nevyznívaly ještě hovadštěji než dočista tuctový základ. Člověk by řekl, že s tímhle Deadlock dojedou hned, jak ten trend trochu pomine, ale oni nějakým způsobem pořád fungují dál a vydávají další nudná alba…
Hned na začátku úvodní “The Great Pretender” se spustí moderní sekanice přesně v tom nejobehranějším stylu, jaký letěl pár roků zpátky, do toho se následně v nudném zvolnění zapojí zpěvačka Sabine Scherer, a posluchač hned ví, že to bude zase podobný majstrštyk jako předchozí počiny. V riffových chvílích, kdy do mikrofonu huláká John Gahlert, jsou sice Deadlock tuctoví, ale pořád se to nějak s přimhouřenýma očima dá, ale jakmile nastoupí Sabine, jejíž hlásek je tak sladký, až z toho bolí zuby, a začne to nefalšovaně zavánět podbízivým popem, tak je to šavli. Nic proti popu, já ho mám rád, ale buď chci (klidně i rádiový) pop, který si na nic nehraje, nebo metal, dohromady se tyhle dvě věci tlučou a až na naprosté a ojedinělé výjimky, mezi něž Deadlock nepatří ani náhodou, to prostě nefunguje a zní to debilně.
Takhle Deadlock jedou většinu alba… v tom lepším případě to nevnímám, v tom horším mě to otravuje. První skladba, která vytrhne z letargie, je až “The Final Storm”, protože ta se dá ještě společně s coverem “Smalltown Boy” jako jediná označit jako trochu zábavná, k čemuž dopomáhají epičtější klávesy a ne tak otravná Sabine. Třetím poslouchatelným kousek je bonusový remix “Dead City Sleepers”, jenž si s původní verzí songu těžce vytírá prdel (hlavně závěr).
Nový album “Hybris” mi nezneje najhoršie, možno o niečo lepšie ako “Arsonist”. Nová speváčka Margie Gerlitz nahradila predošlú Sabine celkom statočne. V jednej pesničke sa púšťa dokonca aj do “operného” spevu (aspoň tak mi to zneje). Odváži sa niekto recenzovať? :-P
Myslím, že na to asi nikdo nebude mít koule :D
No taaak, ty si dal obe predošlé placky, tak do tretice všetko dobré nie? :D
http://i2.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/129/577/How+About+No.jpg :D
Vtipný obrázok, ale nemôžem si pomôcť, u mňa “Hybris” rastie každým počutím! Pod takých 7,5/10 by som už nešiel (The Arsonist by som dal maximálne sedmičku a aj to s odretými ušami). Spevové linky Margie sa mi dosť zapáčili a behom počúvania vôbec nemyslím na to, ako by tie pesničky vyzerali keby tam spievala Sabine. A spokojný som aj so zvukom, prechod na sedem a viacstrunné gitary u tejto kapely rozhodne nevítam, ale tu sa to podarilo ukočírovať lepšie ako na Arsoniste, kde rozjebaný zvuk príliš podladených osemstruniek zneje proste strašne. Ak tento album už nebude horúca novinka a dostane sa do výpredajového tovaru Napalm Records, tak aj pouvažujem nad jeho kúpou – priložený bonusový dokument na DVD o vzniku albumu je spolu s vynikajúcou muzikou dostatočným lákadlom :)