Tiskové zprávy

  • Hradby Samoty IX. začátkem července

    19.6.2019

    TZ

    Hradby Samoty IX.
    4. – 5. – 6. 7. 2019 – Moravany nad Váhom, Slovensko

    Těžko říci, čím přesně to je, ale v posledních několika letech se každé ráno probouzíme do světa, ve kterém se k sobě s rychlostí výměny digitálních řetězců mezi Hongkongem a Kapským městem přibližují sféry dříve oddělené a samostatně existující. Videomapping, ambientní hudba, kontrakulturní symboly, guerillové pěstování rostlin a snaha o elektronické rozšíření vědomí si dnes běžně podává ruce s brandingem velkých potravinářských korporací, popové hvězdy dávají na odiv svou zálibu v netradičních hudebních žánrech pro magazíny, které si na své drahé party zvou placené matadory nájezdnické elektronické ekonomiky, noisové umělce a konceptuální malíře. Podobně to platí i u hudebních festivalů, kde dnes není problém, pokud to trochu nafoukneme, potkat hvězdu lehce erotické reality show z MTV vedle někdejšího řeckého ministra financí, jak spolu s Kanye Westem hodnotí trvalou udržitelnost naší civilizace, zatímco na pódiu strhává davy poslední objev berlínské techno scény… Zní to možná jako trochu dystopická, nicméně zajímavá varianta naší současnosti, které ale trochu chybí jedna složka, a sice autenticita.

    Letošní Hradby Samoty asi nebudou tím pravým eventem, kde si u fotopanelu s logy udělat selfie, nebo u které nasbíráte likes na sociálních sítí od kolegů z práce, nicméně právě tam můžete na pár dní zapomenout na frenetické hledání dalších neokoukaných forem mainstreamové zábavy a ponořit se do autentické zkušenosti spojení nejrůznějších druhů temnějšího audio a vizuálního umění. Platí totiž pro letošní ročník více než pro ty minulé, že Hradby nejsou jenom akcí, kde se postaví pódium a přizve se pár obskurních spolků, jejichž sláva je úzce spojena s přelomem tisíciletí a snahou posluchačů hudebních kuriozit naplno se vydělit od většinového vkusu. Je pochopitelné, že kořeny festivalu v industriální, noisové, blackmetalové, neofolkové a jiné hudbě nebude nikdy možné zpochybnit ani zcela vymýtit o čemž svědčí letošní pozvání Brighter Death Now, Death in Rome, Sonic Area, Wieloryb nebo domácího Tábora Radosti, přesto byl však letos dán již plný prostor vizuálním a obecně trans-uměleckým experimentům a performance, které tvoří zcela svébytný protipól hlukovým a rytmickým elektronickým stěnám, přes které byly Hradby v minulosti nazírány.

    S každým novým prostorem přichází výzva pro pořádající tým, jakým způsobem celý zámecký komplex uchopit a jakými roztodivnými tvary a zvuky oživit stará zákoutí, dosud němé a často i zapomenuté svědky ubíhajícího času. Moravany nad Váhom tak na krátký čas získají vícero různých scén a prostorů, ve kterých se můžete těšit na nejrůznější smyslové i nadsmyslové zážitky. Zatímco venkovní a vnitřní hudební scéna se bude dělit o hlukové, ambientní a rytmické kejkle pozvaných umělců, prostor chillout zony nabídne čajovnu i autorská čtení.

    Letos v spolupráci s tvořivým centrem 4D gallery dá rozsáhlý interiér zámku následně prostor pro více než 20 audiovizuálních experimentů, instalací, interaktivních struktur, mappingů či site specificp perfomancí, které bude v zámeckém parku doplňovat téměř 10 sochařů a tvůrců nejrůznějších hmotných artefaktů. Vše samozřejmě zaštítěno společnou myšlenkou hraničního nazírání na podprahové běsy a nádhery lidské mysli. Samostatným protimluvem lehké festivalové temnoty bude následně práce se světlem v podobě videomappingů celého zámeckého areálu či jeho nejrůznější části, kdy přítomní aspirující mistři a tovaryši jevů světelných překreslí dějiny i současnost do té doby němých staveb.

    Tento už tak přebohatý program doplní stejně jako minulý rok oblíbené workshopy, přednášky či filmové a dokumentární projekce v prostoru kina, vše samozřejmě vybráno tak, aby byl hraniční zážitek z Hradeb Samoty letos ještě intenzivnější, než dříve. Tři dny a noci od 4. do 6. července budou zkrátka v Moravanech patřit vám všem, kteří hledáte autentický prožitek jevů a myšlenek celý rok pečlivě střeženým pro poslech, četbu či sledování lehce temných kulturních artefaktů – o jejichž skutečném přínosu naše současnost ve většině stále ještě pochybuje, či naopak přemýšlí, jak si na ně nalepit své logo a učinit je objektem zvědavého zájmu svých znuděných zákazníků. Proto zapomeňte na předsudky, svět masové kultury i na přecpané trendy festivaly, kde je důležité dostat do lidí co nejvíce zážitků. Na Hradbách si můžete totiž více než kde jinde vyzkoušet propojení zvuku, obrazu, pohybu a mluveného slova, a tak v oněch třech dnech objevit dost nových impulsů, myšlenek a nápadů až po zbytek roku. Hradby jsou totiž festivalem, kde se čím dál více stírá rozdíl mezi vystupujícím, návštěvníkem, vystavovatelem či performerem, kdy v jedinečném souznění vzniká velmi specifický myšlenkový a umělecký prostor – prostor pro každého, ale naštěstí ne pro všechny.

    Hradby Samoty IX.

    Vystihnout celý program, který čítá téměř stovku vystupujících tak, aby to nebyl čistě seznam účinkujících se stručným a nic moc neříkajícím stylovým chlívkem, určitě není v mých silách, proto jsem si pro vás připravil svůj osobní tip 10 zastávek na Hradbách, které jsem si zapsal do svého pomyslného seznamu, co letos na Hradbách vidět a slyšet:

    1. Brighter Death Now – legenda death industrialu a power electronics, které dovede podat 100% strhující hlukový výkon kdekoliv a kdykoliv. Bude to paráda!
    2. ARRM – po jejich vystoupení na Brutal Assault mě tahle parta spřízněná s polskou Furiou velmi baví. Představa jejich Lynchovské psychedelické hudby po návštěvě bizarních soch v parku je velké lákadlo,
    3. Der Marbrechst – šílený DYI hudebních a vynálezce může přivézt a předvést prakticky cokoliv – element neočekávatelného je vždycky příjemným zpestřením každého festivalu,
    4. Keosz – slovenský dark ambient vydávající u Cryo Chamber – principál Cryo Chamber Simon Heath má na kvalitní ambient čuch, takže nepochybuji, že tohle bude stát za to,
    5. Inocenc, Lovci Lebek a Jano Doe – poctivá nálož elektronického běsnění mě ještě nikdy nezklamala a jelikož všichni zůčastnění mají krom skvělých kompozičních dovedností i talent na manipulaci s elektronikou, je o kvalitní průplach postaráno,
    6. Nano VJ’s – jedna z nejrespektovanějších slovenských VJ skupin si vezme do parády celý zámek – co dodávat více, tohle chci rozhodně vidět,
    7. Jeden kmen – skupina performerů slaví na Hradbách 10 let existence a chystá masky, performance, rituály a hudební vystoupení na tradiční nástroje se zpěvem ve vlastním vymyšleném jazyce – pořádné popuštění uzdy imaginaci skvěle doplňuje hradební program,
    8. Tomáš Klepoch – slovenský výtvarník a autor krásně strašidelných velkoformátových linorytů,
    9. Opened Eye Hallucination – interaktivní instalace/projekt Jozefa Čaba – několik desítek led obrazovek a modulované zvuky budou šálit mysl všelijakými tvary,
    10. Hradební kino – i když není ještě hotový program, vždycky člověk shlédne dva, tři velmi zajímavé až extrémní dokumenty či filmy, které si zapíše do telefonu a pak si je dá ještě v klidu doma, nebo je minimálně vykrade do projekce.

    Text: Přemysl Ondra

    Info: hradbysamoty.org
    Fb event: https://www.facebook.com/events/1177402719078418/
    Videoteaser link: https://youtu.be/xP-Rr4a8kYQ

    [tisková zpráva]


  • Eine Stunde Merzbauten (ex-Napalmed), Drén, Uncle Grasha’s Flying Circus v Praze

    19.6.2019

    TZ

    Pravěk Noise Section zve na guaranteed Kopel full večírek!

    Eine Stunde Merzbauten je uskupení libující si ve zběsilé avantgardě obvykle extrémně hlučného provedení, dědictví projektu Napalmed, z nějž výraznou měrou vzešlo, se prostě nezapře. Eine Stunde Merzbauten, které můžete znát také pod názvy ExSxMx, eE Es eM, d ESM od či Alles Gute Madhausen se však nebojí ani čistě frejazzových vod, leckdy vystoupí jako svého druhu indie kytarovka hrající fláky od drtičky kovového odpadu, ovšem dokáže zavítat i čistě do akustických vod připomínajících snad i zlaté časy Ursonate! Zkrátka bud to netradiční, překvapivé, odlehčené a vzhledem k povaze večera pravděpodobně i extrémně nahlas.
    https://bandzone.cz/merzbauten
    https://www.youtube.com/watch?v=dgEcigfKDks

    Drén, aktivní hlukový inženýr známý hromadou projektů a kolaborací, nebude v hlasitosti ani v podprahovém humoru černého ražení zaostávat. Brusný harsh noise s tím nejvoňavějším, co se jen dá na pomyslné žánrové ose Petržalka-Ósaka-Amsterodam nalézt!
    https://bandzone.cz/dren
    https://www.youtube.com/watch?v=AtHD3n6Rfrg

    Eine Stunde Merzbauten

    Uncle Grasha’s Flying Circus od původního lehce humorného avantgardně-noise marastu přelétl do hutných a atmosférických dark ambientních ploch a powerelectronics řezaček. Noise, který navnazuje hluboké a surreálné prožitky, které ve výsledku bolí možná víc než zpětné vazby do ušních bubínků. Huzun never stops!
    https://unclegrashasflyingcircus.bandcamp.com/
    https://www.youtube.com/watch?v=SR2-hdGp1S0

    25.6. 2019
    Praha – Underdogs
    20:00
    Fér vstupné 100-150
    Jo a bude to v malém sálu (Pravěkfestová Jihadi John stage), takže špunty takřka nutností!

    https://www.facebook.com/events/863405107334946/

    [tisková zpráva]


  • Front 242 se po pěti letech vrátí do Prahy

    16.6.2019

    TZ

    Poslední koncert Front 242 rozpálil pražské Divadlo Archa doběla. Ano, to byl ten už před více než pěti lety. V době aktuální obrody žánru Electronic Body Music je ale nejvyšší čas si připomenout, odkud obliba industriální, tvrdé a zároveň taneční elektroniky vychází. Přivítejme tedy rok 2020 v sobotu 11. ledna návratem belgických králů v pražském Paláci Akropolis!

    Jen malé opáčko pro navnadění – formace Front 242 patří k nejvlivnějším elektronickým kapelám hudební historie. Skupina je právem považována za praotce žánru Electronic Body Music, který sama téměř čtyři desítky let úspěšně šíří po celém světě. Projekt, jehož začátky sahají až do roku 1981, totiž neovlivňoval pouze jednotlivé hudební projekty, ale rovnou celé hudební odvětví alternativní elektroniky, které navíc pomohl rozšířit do klubů i předních hitparád typu Billboard. Spolupracovali se špičkami hudební scény – kultovním režisérem klipů Antonem Corbijnem počínaje, stylotvornými Ministry (ne)konče.

    Front 242

    Vstupenky za cenu 890 Kč + poplatky jsou k mání v síti GoOut.cz (ZDE), během pár dní bude k dispozici i v síti Ticketmaster. Pozor, důležitá informace! Počet vstupenek je limitovaný! Předkapelu Belgičanů odhalíme později.

    FRONT 242 (BE) + support
    sobota 11. ledna 2020 od 19:00 hodin
    Palác Akropolis, Kubelíkova 21, Praha 3
    vstupné: 890 Kč + poplatky (předprodej na Ticketmaster a GoOut.cz)

    [tisková zpráva]


  • Keep of Kalessin v Rock klub Tartaros

    16.6.2019

    TZ

    Drak Kalessin sa zobúdza z príbehov Ursuli K. Le Guinovej a mieri na turné po Európe. Nórska kapela KEEP OF KALESSIN, ktorá funguje s prestávkami viac než 20 rokov navštívi aj Slovensko a jedinou zastávkou bude Banská Bystrica a nebude to nikde inde ako v Rock Klube Tartaros. Gitarista a skladateľ Keep of Kalessin, Obsidian Claw, predvedie svoje jedinečné gitarové umenie na Slovensku po dlhých rokoch.

    Spolu s Nórmi sa na tomto turné predstavia aj ďalší severania. Fíni SHADE EMPIRE vydali svoj posledný album „Poetry of the Ill-Minded“ pod osvedčenou značkou Candlelight records a na ich melodický industrial black/death sa môžete tešiť práve počas tohto turné.

    Žánrovo pestrú trojicu doplní americká blackened progressive melodeath metalová kapela MALPHAS. Minulý rok im vyšiel album „The 39th spirit“ pod vydavateľstvom Via Nocturna.

    Keep of Kalessin

    Čoskoro taktiež predstaví slovenský support pre tento koncert. Kapely, ktoré majú záujem si zahrať, nech píšu na email: booking.tartaros@gmail.com

    Kde: Rock klub Tartaros, Banská Bystrica
    Kedy: 21. 6. 2019 (piatok)
    Vstupné: predpredaj: 15€, na mieste 18€ (predpredaj v sieti: www.ticketlive.sk)
    FB event: https://www.facebook.com/events/383830535803662/

    [tisková zpráva]


  • Ean Lord / Sweeps 04 v Praze

    16.6.2019

    TZ

    EAN LORD (Bra) – drone/acoustic/experimental
    Za projektem Ean Lord se skrývá brazilský multiinstrumentalista a experimentátor Leandro S. Pacheco, který v současné době působí ve Švýcarsku. Základem jeho tvorby je akustická kytara, analogové efekty a atmosférický vokál. Na sólová alba Dylana Carlsona si vzpomenete takřka okamžitě, mezi další inspirace patří Swans, John Zorn či Residents. Poklidné to zkrátka tak úplně nebude!

    https://gromnlordrecords.bandcamp.com/album/ean-lord-reflexions-about-the-theory-of-obscurity

    SWEEPS 04 – dark ambient/drone-doom
    Jako support se představí domácí dronový kytarový solitér Sweeps 04, který navnadí atmosféru desek Sunn O))) či legendárního alba Earth 2. Čekejte vrstvy podladěných kytarových drnivých ploch, z nichž se postupně noří i ladnější tremola či dokonce melodie.

    https://sweeps04.bandcamp.com/

    Ean Lord / Sweeps 04

    27.6. 2019
    Besední 3, Praha
    20:00

    Vstup volný.
    https://www.facebook.com/events/1118243188383839/

    [tisková zpráva]


  • Neděle 2. 6. : W/V aka JAMES WELBURN (uk) & JULIANA VENTER (za) + Chlamydoe (sk/cz)

    27.5.2019

    TZ

    Na hranicích a v meziprostorech se pohybujeme velmi rádi – a koncert improvizačního projektu W/V bude z tohoto hlediska mimořádně výživný. V osobnostech a přístupech baskytaristy Jamese Welburna a zpěvačky Juliany Venter se totiž spojuje celá řada nesourodých kontextů.

    Brit Welburn si prošel třemi asi nejsilnějšími hudebními scénami v Evropě. Po londýnských začátcích dlouho pobýval v Berlíně, odkud se přesunul do Norska. A v jeho tvorbě se to všechno odráží – hutnost kytarového noisu ve stylu Skullflower, berlínské nadšení pro experimenty i virtuozita a důkladnost norských improvizátorů. V jeho pojetí se baskytara – prohnaná laptopem a patřičným množstvím efektů – stává suverénním sólovým nástrojem, který produkuje godfleshovsky drtivé riffy, barevné plochy i nepravidelné ruchy. Welburn sólově debutoval na skvělém labelu Miasmah deskou Hold, kde mu nahrál bicí Tony Buck z legendárních The Necks, na což později navázal projektem Barchan s dalším bubeníkem, Tomasem Järmyrem ze zběsilých „jazzmanů“ Zu, a s W/V vydal teprve třetí plnohodnotné album. Ve všech případech se ale ukazuje nejen jako schopný skladatel, ale také jako precizní producent s ohromným citem pro barvu zvuku.

    Případ Jihoafričanky Venter je ještě zamotanější. Zpěvačka s operním vzděláním začala v avantgardních jihoafrických projektech, jako byl nadžánrový a v pravém smyslu exotický The Mud Ensemble, posléze se ale přestěhovala do Berlína (kam jinam). Tam působila v podivném freakfolkovém projektu Spooky Attraction from a Distance (s Josephem Suchym) a vystupovala i třeba s Majou Ratkje. Vedle toho se ale věnuje také performancím a herectví – nedávno se dokonce s filmem Die Stropers podívala do Cannes. Venter působí především jako samorost, který se pohybuje, koneckonců podobně jako Welburn, i mimo vyšlapané cestičky tzv. alternativy s vlastní vizí bez kompromisů.

    Co čekat od koncertu? Drtivé basové drony. Sonické blaho. Setkání Diamandy Galás, Maji Ratkje a Sidsel Endresen na pitevním stole. Nebeský zpěv, bestiální vřískot a glosolálie. Nevíme, kam hudba dvojici zavede, ale rozhodně chceme být u toho.

    https://silkentofu.bandcamp.com/album/w-v
    https://jameswelburnmiasmah.bandcamp.com/
    https://sunflower-sutra.bandcamp.com/album/spooky-attraction-from-a-distance

    WV

    Začalo to jako interní vtip Puncta, pokračovalo koncertem pod názvem Jano Klamm, na který se sešly nadšené reakce, ale také popisy řezání kabelů nožem a bezmála rituálního pojídání banánu. A teď Jano Doe (aka Katarína Gatialová) a Jan Klamm – dvě velké postavy pražského undergroundu – vystoupí poprvé regulérně se zvukomalebným jménem Chlamydoe. Čekejme na jedné straně modulární syntézu, která může vyústit v cokoli od noisu po techno, ale v každém případě bude naplňovat ideu tvořivého chaosu, na druhé neutuchající vášeň pro dekonstrukci a (ne)kontrolovaný rozpad zvuku.

    https://genot.bandcamp.com/album/duranzie
    https://klangundkrach.bandcamp.com/album/klamm-klapper-pelikan

    Jednota tentokrát: ][, Cáry mlhy, Letmo, Marast, The Aardvark

    Punctum (Krásova 27, Praha 3) 2. 6. od 20:00.
    Vstupné jen na místě za 300 CZK.
    FB event:
    https://www.facebook.com/events/381859809207673/

    www.facebook.com/doublebrackets
    https://carymlhy.blogspot.com
    http://letmo.net/productions/
    http://marastmusic.com/
    www.the-aardvark.cz
    https://punctum.cz/

    [tisková zpráva]


  • Big|Brave, Brutus a spol. v Praze

    12.5.2019

    TZ

    Jednota na vodě
    feat. Big Brave, My Disco, Brutus, Five Seconds to Leave, Tosiro
    neděle 19. května 2019, Praha – Altenburg 1964

    V pražském „lodním klubu“ Altenburg se se začínajícím jarem protnou tři turné celkem pěti skvělých kapel – každá z nich s novou deskou, k tomu posezení u řeky, odpoledne a večer, které byste neměli minout.

    S čerstvým albem Nest se k nám vrátí belgické power trio Brutus (Sargent House). Naposledy jsme je měli příležitost vidět před Chelsea Wolfe v Lucerna Music Baru. Valivý postmetal nebo sofistikovaný rock and roll? Brutus ženou kupředu charismatický vokál a rázné údery na bicí. „Trouble comes in threes. So does Brutus.“

    Nikam nespěchající tempo hněvu Big Brave (Southern Lord) vychází z minimalistického složení kapely: dvě kytary, bicí a vokál. Zoufalstvím a totální naléhavostí prosáknutý hlas Robin Wattie okamžitě zaujme, stejně jako civilní vystupování tria. V jejich nekompromisním projevu se přesně potkává slowcore a sludge: představte si, jak by zněli Burning Witch s Codeine a The Sugarcubes. Nebo hodně zpomalení Sonic Youth, když zpívá Kim Gordon. Vzdáleně připomenou i tuzemské Nod Nod, ovšem abstraktnější a obnaženější. Po koncertě v Underdogs’ se k nám kapela vrací s čerstvým albem A Gaze Among Them, které už sbírá naprosto nadšené recenze.

    Big Brave

    Australští My Disco si udělali jméno coby kapela, která nahlédla z osobitých úhlů postpunkový revival – a svůj jedinečný zvuk pilují s každou další deskou. Ta aktuální, Environment, vyšla na renomovaném labelu Downwards Records, který spravuje elektronický producent Regis, který se například po boku ambientního mága Lustmorda dříve podílel na remixech My Disco. Ti za sebou mají nahrávání se Stevem Albinim i turné se Shellac, pokud máte rádi třeba temné zvuky Rainforest Spiritual Enslavement, budete na pokraji blaha.

    Domácí barvy budou hájit Five Seconds to Leave a Tosiro, dvě kapely na společném turné na podporu aktuálních nahrávek. První jmenovaní vydali letos na vinylu album Nina Who Wasn’t, na němž suverénně vystřihli stylový kotrmelec. Kdysi instrumentální kapela se odklonila od postmetalových atmosfér směrem k emocionálním písničkám, aniž by ovšem přišla byť jen o špetku naléhavosti a intenzity. A pokud bychom postmetal vnímali jako jednu z vývojových větví alternativního hardcore punku, Tosiro by mohli sloužit jako ideální příklad spojnice mezi těmito styly. Stopy screama teď ustoupily dusnému sludgi, album Postila vychází jen pár dnů před koncertem.

    Jednota na vodě

    Jednota this time: ][, Cáry mlhy, Heartnoize Promotion, Letmo Productions, Marast Music a Naše koncerty

    EVENT https://www.facebook.com/events/2541457375883544
    GoOut předprodej https://goout.net/cs/listky/brutus+big-brave+dalsi/ekhe
    Big Brave https://bigbravesl.bandcamp.com/album/a-gaze-among-them
    My Disco https://mydisco.bandcamp.com/
    Brutus https://wearebrutus.bandcamp.com/album/nest
    Five Seconds to Leave https://fivesecondstoleave.bandcamp.com/
    Tosiro https://tosiro.bandcamp.com/

    [tisková zpráva]


  • Khost zítra v Praze

    11.5.2019

    TZ

    V Birminghamu se extrémní hudbě daří. Někdy se to připisuje industriální historii a charakteru města, možná to je odkaz Black Sabbath, kteří tady vznikli. Na revoluci Napalm Death porůznu navázali nebo se proti ní vymezili třeba Godflesh, Scorn a později Anaal Nathrakh. V tomhle kontinuu – jeho godfleshovské větvi – existuje i projekt Khost.

    Spojení je přitom dost úzké. Kytarista Andy Swan se mihnul v projektu Final Justina Broadricka a získal si určitou pozornost s kapelou Iroha, kterou jasně inspirovali Broadrickovi Jesu, basák Damian Bennett se ukázal pro změnu v Techno Animal (Broadrick a Kevin Martin, čili Godflesh meets The Bug). Broadrick také Iroha i Khost remixoval. Za zmínku stojí také to, že Khost vydává klasický industriální label Cold Spring (Merzbow, Sutcliffe Jügend, Psychic TV atd.).

    Stručně řečeno, Khost zní jako Godflesh zpod laviny. Chytlavé rytmy zůstávají zavalené špinavými zvukovými masami, které drtivostí připomenou rané Jesu nebo ještě spíš Greymachine, Broadrickův projekt s Aaronem Turnerem z Isis. Khost si dávají záležet, aby byl efekt vyloženě seizmický. Nástroje jsou maximálně podladěné, zní jak z jeskyně, praskají statickou elektřinou. Tenhle odlidštěný teror ale při pozornějším poslechu odhaluje také řadu detailů: změn dynamiky, samplů, zvolnění. Všimněte si filigránských ornamentů na válci, který vám lisuje páteř.

    https://khostband.bandcamp.com/

    Khost

    Descent jsou mladá pražská kapela vzniklá z projektu, který si říkal Wall of Bone. Už dříve se věnovali hypnotické kombinaci psychedelického doomu a stoneru. Nový materiál dle jejich vlastních slov směřují ještě více do meditativních poloh. Máte-li rádi kapely jako Dark Buddha Rising nebo Om, Descent byste v roli jejich předskokana jistě uvítali. Věříme tedy, že i před odlidštěnou hudbou Khost ve vás v kombinaci s brutálními aparáty jejich tvorba zanechá silný zážitek.

    https://belialsdescent.bandcamp.com/

    12. 5. v Klubovně (Generála Píky, 160 00 Praha 6-Dejvice) od 19:30.
    Dobrovolné doporučené vstupné 200 – 300 CZK.
    FB event:
    https://www.facebook.com/events/381859809207673/

    [tisková zpráva]


  • Info o Fire’s Burning I

    2.5.2019

    TZ

    Predstavujeme prvý ročník black metalového klubového festivalu pod názvom Fire´s Burning. ktorý sa bude konať v bratislavskom Randale. 4. mája potemnie celé mesto a brány podniku pohltia niekoľko black metalových spolkov z rôznych krajín. Priaznivci kvalitného undergroundu budú isto potešení.

    Prvýkrát sa na Slovensku objaví poľský DOOMBRINGER, projekt ľudí z Cultes des Ghoules a Bestial Raids. Tento rok vydali pod vydavateľstvom Nuclear War Now! Productions poriadne prehnitú vec pod názvom „Walpurgis Fires“. Ak si vášnivý zberateľ kostí, chalani sa isto potešia ak prídeš!

    Kapela, ktorá má na väčší ohlas v zahraničí ako na Slovensku a podľa „odborníkov“ na slovo vzatých je rozbitá a nezohratá. Kapela si starostlivo vyberá dátumy, aby doma odohrala nejaký ten koncert. MALOKARPATAN sa uviedli vo vynikajúcom svetle už s albumom „Stridžie dni“ a pokračovali aj druhotinou „Nordkarpatenland“. Jak si hustíš doma tieto nahrávky, isto prídeš!

    KROLOK je vedľajší projekt tuto chlapcov z Malokarpatan, ale v tomto znení ich nemáte možnosť vidieť naživo. Netopíre a iné zvery budú vyletúvať z jaskýň až zaznejú prvé tóny „Flying Above Ancient Ruins“. Netopiere isto prídu, ty tiež?

    Fire's Burning

    Rakušania KRINGA mali už na Slovensku niekoľko uskutočnených koncertov a táto mladá black metalová zostava sa znovu vracia do hlavného mesta. Z Grécka sa predstaví akustický ambient THE DEAD CREED a ak máte radi blues z katakómb, toto je niečo pre vás. Toto tak ľahko už na Slovensku neuvidíte. Iron Bonehead Productions vydáva silné veci a výnimkou nie je ani rakúska HAGZISSA, primitívny, špinavý a surový black metal ako sa patrí. Ďalšou rakúskou zostavou bude heavy metalový EISENHAND, skúste hádať prečo sa tu objavia! Zostavu bude uzatvárať slovenská black/death metalová úderka GOATCRAFT.

    Ešte raz si zopakujeme info:
    Kedy sa koná festival? 4. 5. 2019
    Kde sa koná festival? Bratislava, Randal club
    Koľko stojí lístok a kde ho objednám? 15€ a píšte na tento email: tickets.ilwsprod@gmail.com

    [tisková zpráva]


  • Heiden: vyšlo nové album

    21.4.2019

    TZ

    Po takřka třech letech od minulého vinylu přilétají Heiden s absolutní novinkou vypálenou jak z čistého nebe blesk a pokračují tak dalším výrazným levelem své diskografie – chápejte svobodnou cestou, kterou jim nikdo nenalajnoval.

    Život každýho jedince je víceméně silný koncepční příběh a koncepční je i osmé řadové album moravských rockových věrozvěstů. V tiskové zprávě se nenadějete jeho ani stručného obsahu, ale jak název, tak obal budiž první nápovědou.

    Více pak v samotných textech, jímž lze bezvýhradně rozumět, pročež je nemělo smysl přepisovat na obal. Ten se jeví být ne zcela tradičním grafickým šperkem, rozumějte ani tady se nehrálo na jakékoliv standardy a upřednostňoval duch nekonečné volnosti, díky němuž se levá hemisféra mozku postupně zaplaví modrou a pravá pak fialovou barvou.

    Heiden - Země beze mě

    Speciální splatter vinyl, který je z logiky technologie výroby každý jiný pak mj. evokuje rozdílnost vnímání relativně stejné předlohy, proměnu, možná i pomíjivost, která se týká lidské rasy, příběhů i samotného života, ale nikoliv silné niterné hudby a výpravných vinylových alb.

    Součástí masivního kompletu je dále CD verze alba v kartonové pošetce v odlišné variaci obalu a s old school potiskem samotného stříbřitého disku. Prvních (a rovnou uvádíme, že finálních) 250 ručně číslovaných exemplářů obsahuje navrch designový plakát formátu A2.

    Objednávejte přímo u vydavatelského labelu, v eshopu kapely nebo kupujte na koncertech, kterých je nyní před Heiden rovných devět, a sice včetně finálního křtu, který proběhne 15. 6. na festivalu Magick Musick 2019.

    Titul: HEIDEN “Země beze mě”
    Vydavatel: Magick Disk Musick
    Datum vydání: 15. dubna 2019
    Žánr: alternativní rock, post rock, melancholic rock
    Typ hudebního nosiče, katalogové číslo: LP & CD & MP3/FLAC, MDM-XX

    [tisková zpráva]


Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.


Od hudebních fandů pro hudební fandy